22/11/10

COPA CATALANA CX: BELLPUIG

Dissabte ja varem fer cap a Bellpuig i varem plantar "campamento gitano", però de luxe, com podeu veure, per llevar-nos a peu de circuit.
.El circuit de motocros de Bellpuig era l'escenari de la 3a proba puntuable per la Copa Catalana de Ciclocross.
A la primera mànega sortiem la Carol i la Mercè en fèmines i jo mateix en Màster 40.
La Mercè quasi m'atrapa tot i sortir 2 minuts per darrera. Em va fer apretar a les dues últimes voltes.
Però sempre arriba contenta, serà per que sempre guanya?
La Carol diu que va patir massa.
Es clar, es va quedar fora del pòdium al que ja s`havia acostumat després del seu 3r lloc de Sant Joan Despí.
Jo, crec que aquesta vegada no vaig sortir últim del tot. Vaig anar fent fins
creuar la línia de meta, content de que s'acabés.
Segurament era el circuit més físic que hem fet fins ara. Arribava el torn dels bons, sub 23, èlit i màster 30.
Cara de patiment del LLuís de Ravet a la rampa més dura. Tots feien mala cara, no només el LLuís.
L'Arnau va sortir molt be aqusta vegada i no va trencar res, però li va marxar el que guanyaria en Màster 30 i va anar fent la seva cursa fins que per darrera el van agafar i es va haver d'esforçar per fer segon.
En aquesta lluita va haver d'apartar a en Jordà al mig de la rampa dura quan aquest li va fer la paradinya amb peu a terra.
El Ramonet és l'altra que va vola.
Per davant es van escapar en David Seco i en Josep Batalú, nada menos, i per darrera el Ramon, va anar remontant després d'una de les seves sortides infantils.
Es va barallar una estona amb en Carnisser però el va deixar enrera i va entrar 3r a plaer.
El fred que feia fent d'assistència et fa posar cares rares.
Tot això ha estat possible gràcies al suport incondicional i a les fotos del gran Charlie.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada