29/1/11

SCALEXTRIC

Aquesta notícia apareguda al The Guardian de dimecres, m'encanta per que em corrobora en una sensació que fa temps que tinc, i és que m'alegra veure que la bicicleta actualment s'ha imposat com un element de transport i de posicionament entre els joves. A la meva època era la moto el que et feia estar in o out i era el desig de tots, era qui et donava la independència i qui et feia formar part d'un col·lectiu o un altre, els del Vespino, la Variant... després el cotxe.
Actualment és la bicicleta qui construeix grups, els BMXeros, freeriders, fixies, custom...
Tant és així que, com diu The Guardian, el míitic Scalextric, que ha servit durant més de 50 anys per introduir a milions de joves al glamouros mon del motor, en resposta al fet que ara els joves tenen un altre medi de transport amb el que projectar les seves primeres sensacions de velocitat, la bicicleta.
Per això i per la creixent popularitat del ciclisme i amb motiu de les Olimpiades Londres 2012, Scalextric ha tret una pista que imita un velòdrom per on hi pots fer competir un parell de ciclistes de la selecció britànica de pista.M'encanta!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada