26/10/11

EXPOSURE FLARE TAIL LIGHT

Estic començant a constatar que sóc un freky de les llums!
Fa temps que llegeixo sobre llums del darrera i no em decidia. Fa poc vaig estra a Londres i a Condor Cycles vaig veure en directe una que havia estat a punt de comprar per internet. La Flare de Exposure Lights. Sobre el paper ho tenia tot, potent, lleugera..., però em semblava massa grossa. Al veure-la em vaig enamorar. Exposure, la marca de llums de USE té molts altres productes que m'agraden molt. Llums molt compactes, potents, lleugeres, molt robustes, amb la pecularietat que la bateria va integrada a la llum. Mai va el capçal per una banda i la bateria per una altra connectats per un cable.
La Flare, és una llum petita, una mica més gran que la pila que allotga, i lleugera (44 grams reals) però amb 75 lúmens de potència. Això és molta llum. Et fa visible des de molt lluny inclús de dia. Té 2 modes, llum fixe o intermitent i recorda amb un sistema d'aclatge mitjançant una goma, moolt ràpid i versàtil que fa que la llum quedi ben fixada a tijes de 27.2 a 31.6 i no es mogui. A la carcasa d'alumini s'allotja una bateria no massa comú, però es pot comprar un accessori de dues bateries recarregables amb el carregador. L'autonomia és un altre punt fort, amb bateries d'un sol us, 9 hores en llum continua i 22 hores en mode intermitent. Amb bateries recarregables una mica menys, 3 hores amb llum continua i 8 en intermitent. Girant el cap translúcid un quart de volta s'encén i s'apaga la llum i recorda el mode de l'últim cop que es va encendre. A través d'aquest cap translúcid la llum es transmet en gran part cap enrera però també cap als laterals fent-nos molt visibles des de totes direccions. No conec cap botiga aquí que vengui aquesta marca, però són fàcils de trobar a les botigues més típiques d'internet. Una gran compra.

3 comentaris:

  1. Hola Roger,
    Aquest model té també llum davantera. No la tinc.
    Jo davant porto una Dinotte de 200 lúmens i bateria externa.
    Per muntanya duc una Dinotte de 800 lúmens.
    També tinc una dinotte de radera de 140 lúmens que és molt per darrera, però amb bateria externa.
    La de 200 que et comento ja no la fan. Te 3 0 4 anys i ara ja han millorat tant que totes tenen més lúmens, però per carretera és més que suficient. Aquesta marca http://www.dinottelighting.com/ és desconegudíssima a casa nostra i són 4 en un garatge però els productes són els millors, leugers, potents, autonomia i sobretot un patró de llum molt bo. No es només un tema de quantitat de lumens sinó de quin color i com d'oberta és la llum i qui no faci micro pampallugues.

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies Joan..desconeixia la marca dinotte..pero segur que ara serà una de les candidates per posar una llum davant!

    ResponElimina