30/3/11

DE FERRO A FIXIE

He recuperat aquell ferro de carretera que tenia a cals pares penjat al garatge, amb el que havia fet tants kilòmetres per la ciutat en l'època d'estudiant. En un obrir i tancar d'ulls l'he convertit en una fixie. Una fixie-SingleSpeed, amb look poc vistós per que es pugui quedar al carrer. M'ha estat més fàcil del que em pensava. Es clar que he comptat amb l'ajuda d'uns quants amiguets. Pau de Pau i Bicis en el desmuntatge de la citybike vella i muntatge de la nova Fixie. Ignasi de Scooter Restore en els concells del decapatge i al càrrec del bernissat final. Simon i Ido, de My Beautiful Parking en el concell expert i proporcionant alguns recanvis imprecindibles, boixes flip-flop, radis, manillar antic, cinta de manillar, maneta de fre. David de Bicinova en el concell expert de com robellar el cuadro. Potser per això la cosa ha anat rodada. Jo només he netejat i polit totes les peces que s'han reutilitzat. Després d'una setmana en versió singlespeed avui m'he estrenat en mode Fixie. És estrany però m'agrada.

4 comentaris:

  1. Doncs ha quedat molt aparent. Felicitats!
    Quin seient és?

    ResponElimina
  2. Magnífic resultat Joan! se la veu una bici molt ben construida, discreta i guapa.
    Ara pràctica i més pràctica, és el "secret" nº1 del fixie.

    Jo hi posaria un fre a darrera si tens pensat alternar amb single speed, aniries més segur i podries fer el Rossi plenament, sobretot si hi ha el terra moll. Si tens pensat deixarla fixie, tal com està és perfecte.
    Salut!

    ResponElimina
  3. Roger, és un Lycett L15 Swallow dels anys 60. És una raresa.
    Ininbita, gràcies pels concells. Em van anar molt be. Si, he passat a fixie per que només amb re al davant no en tenia prou. Haig de fer hores de vol per adaptar-me al Fixie style. Canvia la manera d'anar en bici. Has d'anticipar molt més.

    ResponElimina
  4. ara entenc perque anaves fent aquelles claves de roda l'altre dia....

    Cuidat el genolls!!!!

    ResponElimina