17/12/09

CURSES D'ORIENTACIÓ EN BTT

El proper diumenge dia 20 de desembre es celebra a AVIÀ (a 5km de Berga) la darrera prova de la Copa Catalana de Curses d´Orientació en BTT. Com en totes les proves que organitza la federació hi ha curses per a tots els nivells: des dels més experts als iniciats, des d´individuals a parelles, des de més llargues a més curtes.
La prova que s´inicia a les 10.00 hores (quin fred que farà) és del tipus linial, és a dir, les fites s´han de fer per ordre. El mapa és en DinA3 i és recomanable portar un porta mapes acoplat al manillar de la BTT. Per a tots els interessats/des estic a la vostra disposició al 610-947-747 o al mail perebossa@gmail.com.
A part el mateix dia de la cursa hi ha dues proves d´orientació a peu, una de curta i una de llarga a més de la festa de la FEDE de final de temporada amb un pica-pica/dinar per a tots els assistents. Podeu trovar tota la informació a:
http://www.cob.orientacio.org/index_archivos/page0040.htm
Us adjunto un mapa a nivell d´exemple.
A tots els que vingueu, ens veiem per AVIÀ. Abrigueu-vos que farà fred

3 comentaris:

  1. algu s'apunta a anar-hi?¿
    ja direu!
    salut!

    ResponElimina
  2. jo hi vaig!!
    aviam si coincidim per allà!
    mireu aquest video:
    http://vimeo.com/7952961

    miquel

    ResponElimina
  3. M'encantaria poder anar a qualsevol cursa!!! Pero em toca estar a casa amb la pota estirada...

    Aixo passa per fer l'idiota...

    Disfruteu!!!

    ResponElimina