29/12/09

SANTA COLOMA DE FARNERS, CAMPIONAT DE CATALUNYA

Aquest diumenge passat s'ha disputat a Santa Coloma de Farners el Campionat de Catalunya de Ciclocross, en un dels únics circuits de tota la copa catalana que es pot dir que era de ciclocross, amb fang, sorra, prat humit, trams tècnics i trams d'asfalt. Felicitats des d'aquí als organitzadors.
Gràcies a aquesta cursa, jo he aparegut en una notícia de la mítica www.ciclocrosscatala.com, però no ha estat per la meva posició al capdamunt del pòdium, sinó per la meva caiguda espectacular i absurda, que em va dur 2 dies a l'hospital de Salt (Girona). Jo no recordo com va anar, però diuen que vaig caure en el tram més globero del circuit, en una recta plana d'asfalt. Es veu que sortint d'una corba de 180 graus esprintant dret la bici em va marxar del davant i vaig picar amb el cap a terra i vaig pèrdre el coneixement i la memòria. A jutjar de com de rebentat ha quedat el casc, deu ser veritat. Només em queda agraïr al personal mèdic pel tracte rebut i al Carles Puig pel suport i a l'Arnau Rota, Ramón Segués, Mercé Pacios i Carlos Kore per la visita. Nois, perdoneu per que crec que us vaig fotre un bon ensurt.
A part d'això, felicitar a l'Arnau per el seu 2n lloc en Master 30 després del Gustavo Dacosta, felicitar a la gran Mercè Pacios que va aprofitar el campionat de catalunya per guanyar a la Sandra Santanyes, Ueeeeeeeeee. Felicitar als Èlit, Isma 1er i campió de Catalunya i felicitats al Ramonet que va fer 4rt, per darrera del Carni i per davant del Frexer. Grande Ramonet!!Ramonet saltant obstacle
Mercè creuant el riuArnau entrant a la 1a corva primer amb el Dacosta fotent l'hombro per fora.
Totes les fotos de l'Eloi Jornet.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada