5/1/10

ÚLTIMA PROVA COPA CATALANA CX. SANT JULIÀ DE VILATORTA

El diumenge passat es va celebrar la última prova de la copa catalana de ciclocross a Sant Julià de Vilatorta, que organitzava una cursa per primera vegada.
Jo encara estava convalescent de la caiguda del diumenge anterior a Santa Coloma de Farners i el més sensat hauria estat quedar-me a casa o anar a animar, però em venia de gust donar suport a la Copa Catalana i a la gent que s’anima a organitzar curses de ciclocross i hi vaig anar-hi a còrrer. El circuit va estar molt be, molt de ciclocross. Felicitats!
La meva cursa... em vaig barallar per no quedar últim. Al final vaig aconseguir quedar penúltim.
Per davant, felicitar a la Mercè Pacios que va guanyar en fèmines i a l’Arnau que va fer segon Master30 després de barallar-se tota la cursa amb el Gustavo Dacosta.
En èlit, victòria per l’Ismael Ventura i en sub23, David Lozano, com sempre, tot i que aquesta vegada una punxada va impedir que guanyés la cursa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada