4/10/12

SUPERB, DESMUNTABLES PER A TOTA UNA VIDA

L'altre dia em vaig barallar durant hores amb unes cobertes de CX que no volien sortir de la llanta. Em vaig carregar 3 desmuntables i fins que no vaig tirar mà d'un tornabis no ho vaig aconseguir. Però vaig fer tanta força que vaig trencar l'aro de kevlar del pneumàtic i ara s'escapa de la llanta quan l'inflo, però això són figues d'un altre paner. Tornant als demuntables, a Cap Problema, la única botiga al món dedicada exclusivament a Brompton, vaig trobar aquests desmuntables, que ja m'han dit que no trencaré mai! El Dani de Cap Problema és un apassionat de la mecànica i s'ha dedicat a recopilar les millors eines amb que s'ha anat trobant al llarg de la seva dilatada carrera i aquestes Super B, en son un exemple. Aquests no els trencaré mai, però m'han dit que si no vigilo, el que trencaré serà la llanta. Es veu que aquestes coses no es fan a força bruta.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada